Bel ons Email ons Log In

Veelgestelde vragen

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze site te bezoeken en wellicht overweegt u een abonnement te nemen op autotrading of op een van onze rapporten.

Wij worden regelmatig geconfronteerd met een aantal vragen. Het is van groot belang dat u van ons een glashelder antwoord krijgt op deze vragen.

Wij hebben de veel gestelde vragen over onze diensten voor u uitgezocht en hebben ze samen met onze antwoorden op een rijtje gezet.

Mocht u toch nog vragen hebben? bekijk dan hier onze online video met uitleg, of stuur ons een email op info@beurspro.nl 

Wat is allemaal inbegrepen bij een abonnement.

Bij onze abonnementen zit inbegrepen alle handelssignalen uit onze systemen, gratis Autotrading bij onze broker/vermogensbeheerder en uiteraard onze nieuwsbrieven en rapporten. Deze worden u toegezonden via de BeursPro App. Ook kunt u als abonnee live chatten met onze analisten die u maar al te graag helpen de markt te begrijpen.

Kan ik zelf mijn geld van de rekening halen?

Ja, u bent altijd in beheer van uw eigen portefeuille en kunt dus op ieder moment het geld terugboeken.

Wordt mijn geld automatisch herbelegd?

Nee, uw geld wordt niet automatisch herbelegd u dient hiervoor zelf toestemming voor te geven bij de broker/vermogensbeheerder.

Ik woon niet in Nederland kan ik dan wel lid worden?

Ja, u kunt gewoon lid worden ook als u in het buitenland woont.

Wanneer en hoe kan ik telefonisch contact met jullie opnemen?

Wij zijn altijd van Maandag tot Vrijdag bereikbaar van 09.00 tot 21.00 uur en in het weekend van 09.00 tot 17.00 uur.

Doen jullie aan robot of aan autotrading?

Wij doen uitsluitend aan Autotrading, wij worden geprezen om het feit dat onze analisten constant de markt in de gaten houden om zo eventuele foutieve trades te annuleren.

Kan je alleen verdienen als de markt stijgt of ook als die daalt?

Wij kunnen aan zowel een stijgende als een dalende markt verdienen, dit doen wij door op het juiste moment Short of Long te gaan.

Handelen jullie naast de AEX index nog op andere indices?

Wij handelen naast de AEX ook op de Dax, CAC40, Dow Jones, Bund, Goud, en verschillende valuta’s

Als ik mijn abonnement tijdelijk wilt stopzetten is dit dan mogelijk?

Het is ten alle tijden mogelijk uw abonnement tijdelijk even te pauzeren en na een paar maanden weer verder te gaan.

Hebben jullie een bedenktijd?

De producten, de certificaat van aandelen in Public Trading Online B.V. en de abonnementen die u via deze website koopt worden direct beschikbaar gesteld na betaling. Door een betaling te doen bij Public Trading Online geeft u toestemming voor directe levering (binnen de bedenktermijn) en ziet u dus af van het herroepingsrecht.

Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief. Lees ook onze algemene voorwaarden.

Is het ook mogelijk om niet mee te doen met het autotraden en uitsluitend de adviezen te ontvangen?

Uiteraard is het altijd mogelijk om zelf posities in te nemen, het is uw portefeuille en die is altijd volledig in uw beheer.

Hoe werkt het automatisch traden?

Onze trading software kopieert onze eigen bankrekening, indien wij een positie innemen wordt die automatisch uitgevoerd op uw account, als u dat wilt, en mist u geen moment! Hiervoor werken wij samen met verschillende brokers/vermogensbeheerders.

Hoe vaak zijn er handelssignalen?

Dit is een veel gestelde vraag waarop we geen duidelijk antwoord hebben. Als de markten flink bewegen, zijn er meestal veel signalen. Dat kunnen er dan meerdere per dag zijn. Als de markten rustig bewegen, dan zijn er weinig signalen.

Dus dat verschilt dus per dag, per week en per maand. Uiteraard houden we alles bij op de website.

Nog geen lid? Klik hier om lid te worden.

Wachtwoord vergeten?

Heeft u een vraag? Stel deze en wij beantwoorden deze op werkdagen binnen 24 uur.


    Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. Je ontvangt een e-mailbericht met instructies hoe je je wachtwoord opnieuw kunt instellen.